Pages

Selasa, 29 November 2011

Introduction to Qnet

Setinggi tinggi syukur kepada Allah kerana memberi peluang bernafas dengan tahun yang baru, dengan ilmu yang baru serta pengalaman yang baru

 
Alhamdulillah tanggal 1 Muharam 1433 ini, saya berpengalaman serta berkongsi ilmu yang amat bermanfaat sama ada dunia dan akhirat.
Mari meneroka apa yang ingin saya kongsikan... 

Pertama saya ingin mengajak 3 perkara dalam apa yang ingin saya sampaikan
1. Empty your cup
2. Tress pass
3. Shut up listen and do

Jika anda mampu atau ingin mempelajari sesuatu yang baru serta benar. Mari masuk kepada point yang ingin saya sampaikan.

Adakah anda pernah mendengar company bernama Qnet, Qi??



Anda boleh cari menggunakan google serta youtube mengenai syarikat ini. Sebuah syarikat yang begitu besar yang mampu mencapainya dalam masa yang begitu singkat iaitu 13 tahun. Sebuah syarikat yang mempunyai lebih 200 buah negara yang menjadi rangkaiannya dan baru -baru ini diiktiraf sebagai No. 1 network marketing company di Asia


Jadi, apa yang mereka lakukan ? Dan apa yang mampu anda lakukan untuk menjadi seperti ini.
Jika anda ingin melihat adakah sebuah company ini tidak kukuh, mari kita lihat apakah lagi pencapaian yang telah dilakukan oleh syarikat ini.



Adakah anda pernah mendengar QIUP dan Virgin serta pelbagai lagi.
FiFa

QUEST INTERNATIONAL UNIVERSITY PERAK
No. 227, Level 2, Plaza Teh Teng Seng
Jalan Raja Permaisuri Bainun 
30250 Ipoh
Perak
      


  Pengasas Syarikat iaitu Datuk Vijay Eswaran bersama dengan pemain bola terkenal Ronaldinho

                        
                         
                        
 Alhamdulillah saya sudah menyertai company ini dan menjadi bos kepada perniagaan saya, apabila anda ingin menyertainya anda juga sebagai bos dalam perniagaan anda. insyaallah akan berjaya.
Untuk entri yang akan datang saya akan post kan bagaimana kita mampu berjaya dalam perniagaan ini serta memperoleh visi atau impian seseorang dalam kehidupan di dunia ini dan akhirat...
insyaallah

 

Related topics

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...